Treenailin Taran kanssa tokoa tuossa lähipuistossa. Oli taas paljon väkeä liikenteessä, joten hyvää häiriötä (häiriö on nyt se meidän juttu tässä vaiheessa koulutusta) :) Otin muutaman luoksetulon, jotka meni hyvin. Tara ei välittänyt häiriöstä, sitäkin on tehnyt, että jää istumaan, huomaa häiriön, katsoo mua, mä kutsun ja samalla kun se lähtee juoksemaan katsoo myös häiriötä, ja vauhti on Taran tuntien tietenkin sama kuin katsoisi mua, ja on sitten lahjakkaasti juossut vauhdilla suoraan mua päin. No joo, mutta nyt meni hyvin :) Ohitse käveli isä lapsen kanssa. Huomasin, että katselivat meidän touhuja kauempaa. Pysähtyivät sitten oikein katsomaan, siinä vaiheessa päätin ottaa paikallaan makuun. Jätin Taran maahan ja kävelin kauemmas. Kuulin, kun isä sanoi lapselleen, että katso kohta koiraa kutsutaan ja se lähtee juoksemaan (olivat siis nähneet luoksetulot). Lapsi seisoo melkein henkeään pidätellen, että kohta koira juoksee, jee. Palasin kuitenkin takaisin Taran viereen ja käskin sivulle. Jolloin lapsi huutaa kovaan ääneen "Ei se juossut!" :) Ei juossut ei, ja hyvä niin :D

Olen parina iltana treenannut Taran kanssa lyhyet pätkät iltalenkin yhteydessä, jostain syystä Tara on illalla yhdeksän aikoihin todella hyvässä vireessä, mutta keskittyy ja on hyvin kontaktissa häiriöistä huolimattakin. Hmm...järjestetäänköhän toko-kisoja noin myöhään illalla, voisi olla meidän juttu :D